تماس با دکتر یوسف فام

ویزیت و مشاوره بیماران سرطان روده

ویزیت و مشاوره بیماران سرطان روده چرا لازم است ؟

بیمارانی که به تازگی به تشخیص سرطان روده (کولون یا رکتوم) رسیده اند معمولا ابهامات زیادی برای درمان سرطان روده ، نحوه جراحی ، نیاز به شیمی درمانی یا رادیو تراپی دارند و به نظر می رسد که بعلت کمبود وقت و یا اهمیت ندادن به موضوع راهنمایی کافی را در خصوص مراحل درمان و پیش آگهی بیماری نمی گیرند و به ناچار اطلاعات ناقص و سردرگم کننده از اطرافیان و یا اینترنت پیدا می کنند.

لازم است هر بیماری که برای اولین بار پولیپ رکتوم یا کولون و یا سرطان رکتوم و یا کولون توسط همکاران گوارشی و یا سایر همکارانتشخیص داده می شود با جراح کولورکتال مشورت کند وجهت مشاوره بیماران سرطان روده  تحت نظر یک جراح کولورکتال قرار گیرد، در این مشاوره نحوه درمان و نیاز به درمان و نوع آن از درمان غیر تهاجمی تا جراحی لاپاراسکوپی و یا باز به بیمار توضیح داده می شود.

همچنین مراحل شیمی درمانی ، رادیوتراپی و بازتوانی بعد از جراحی توضیح کامل داده می شود، لازم است پیش آگهی بیماری و نحوه مراقبت بعد از جراحی و ادامه پیگیری بیماری به بیمار و همراهان وی توضیح داده شود.

در کلینیک دکتر یوسف فام این اقدامات برای تمام بیماران با شرایط فوق در زمان کافی همراه با پرسش و پاسخ بیماران بطور کامل مشاوره می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مطب دکتر یوسف فام تماس بگیرید.

جهت اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید

 

3.8/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه
وبلاگ