مشاوره کولورکتال با دکتر یوسف فام

مشاوره کولورکتال: همانطور که در بخش های مختلف سایت دکتر یوسف فام ملاحظه کرده اید در این سایت اطلاعات کاملی در مورد انواع بیماری های دستگاه گوارش تحتانی (روده بزرگ و راست روده) و بیماریهای مقعدی  وجود دارد، دکتر یوسف فام در مقالات سایت خود سعی کرده اند با زبان ساده اطلاعات کامل و جامع در مورد انواع سرطان های روده، و بیماریهای دستگاه گوارش تحتانی و بیماریهای مقعدی را از تشخیص و علائم تا درمان آن ها توضیح بدهند.

دکتر یوسف فام این امکان را برای مراجعین سایت خود در نظر گرفته اند که در صورتی که بعد از خواندن مقالات سایت همچنان ابهاماتی داشته باشند و در واقع سئوالی در مورد بیماری های مرتبط با تخصص های دکتر یوسف فام داشته باشند در همینجا پاسخگوی سوال های بازدیدکنندگان سایت خود باشند.

در صورتی که سوال شما همراه با تصویر است می توانید به آدرس info@iran-colorectal.com ارسال کنید. در غیراینصورت از طریق همین صفحه سوال خود را مطرح کنید.

مشاوره کولورکتال
مشاوره کولورکتال

لطفا سوالات و مشکلات خود را در باکس زیر بنویسید آقای دکتر در کمترین زمان پاسخ سوال شما را خواهند داد.

3.5 8 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest

2.7K نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسام
حسام
18 روز قبل

با عرض سلام
بنده جوانی هستم 29 ساله که دوبار جراحی هموروئید کردم.. اما خوب نشدم و الان تبدیل به افتادگی روده شده با بیرون زدگی دائمی جزعی.. کولونسکپی و آندوسکوپی انجام دادم هیچ مشکلی جز التهاب خفیف انتهای روده مشاهده نشد.. عکس دفکوگرافی گرفتم دکتر گفت که هنگام دفع مقعد به جای باز شدن جمع می‌شود!!! بیوفیدبک انجام دادم چند ماه انجام دادم اما مشکلم رفع نشده دفع بسیار دردناک دارم در بعضی موارد خونریزی و احساس دفع ناکامل…دکتر گفت که اگر عمل کنی بی اختیاری مدفوع میگیری.. خواهش میکنم یه راهنمایی انجام دهید و اگر نیازه حضوری بیام… از شهرستان هستم

بهزاد
بهزاد
1 ماه قبل

با عرض سلام و خسته نباشید.جناب آقای دکتر من چندین ساله که مشکل گوارشی دارم بدین صورت که دفع کامل ندارم و با اینکه مدفوع شل هست ولی زیاد باید تو سرویس بشینم .انگاری راست روده توانایی دفع یک دفعه و کامل رو نداره. و احساس میکنم مدفوع میاد در قسمت راست پایین شکم گیر میکنه و یه حس پری تو اون ناحیه میده.چهار بار کلونوسکوپی شدم و چیزی تشخیص ندادن .با اینکه گفتن رود تحریک پذیره ولی علائمش احساس میکنم فرق میکنه.دردش اونجوری نیست که زمین گیرم کنه بیشتر دردش به لگن میزنه.از کار و زندگی انداخته منو .لطفا میتونید راهنماییم بکنید یا اگر نیازه بیام تهران خدمتتون برای معاینه.ممن.ن میشم اگر جواب بدید.

اکبر
اکبر
1 ماه قبل

سلام و تحیت . برادرم مدت یک ماه است مشکل گوارشی دارد بعد از نتایج بررسی اسکن و پاتو و …. ، سرطان از نوع ملانو رکتوم که با سرعت تکثیر بالا اعلام شده. اگه امکان داره در اسرع وقت خدمت برسیم. سپاس

ستایش
ستایش
1 ماه قبل

سلام دکتر پدر من رودشون پولیپ داره تا چهار سانت هم داشته و ما هر سری از طریق کلونوسکوپی برداشتیم مثلا در عرض شش ماه چندتا دو سانتی و یک سانتی باز به وجود اومدن رشدشون سریع و مکرره و از جنس ادنوماتوز هستند الان جراحی پیشنهاد دادن دکترشون و پیش یه جراح بردیم گفتن باید کل روده بزرگ برداشته بشه کار درستی برداشتن کل روده؟

Dr Hosein Youseffam
مدیر
Dr Hosein Youseffam
1 ماه قبل
پاسخ به  ستایش

در موارد پولیپ های متعدد بله

نورمحمد مهرابی
نورمحمد مهرابی
2 ماه قبل

سلام آقای دکتر من نورمحمد مهرابی هستم شنبه جراحی فیستول داشتم الان رفتم دستشویی مقداری مدفوع داخل زخم بود یعنی از روده ام خارج شده وزخمم باز شده ممنون میشم راهنمایی کنید . موقع پاک‌کردن زخم بعد مدفوع دیدم

1 55 56 57
2.7K
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x