تماس با دکتر یوسف فام

ویزیت و مشاوره بیماران آندومتریوز

آندومتریوز یک بیماری محتص زنان است و ناشی از فرارگیری بافت رحمی در خارج از فضای رحم در حفره لگنی ، تخمدان ها و یا گاهی در جداره شکم می باشد. گاهی آندومتریوز درگیری ارگانهای دیگری مانند روده، حالب ها و حتی مثانه را منجر می شود که باعث بروز عوارض مربوط به آن ارگانها می شود.

بیماری آندومتریوز کمتر شناخته شده است و در کشور ما هم مراکزی که موارد شدید این بیماری را درمان کنند زیاد وجود ندارد. دکتر یوسف فام از سه سال قبل با همکاری همکاران محترم متخصص زنان که فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی دارد از ایران و همکارانی از کشور انگلستان اقدام به جراحی مشترک این بیماران بسیار پیشرفته در کشور آغاز کرده اند  و در طول سه سال بیش از 300 مورد جراحی آندومتریوز روده را درمان کرده اند که با نتیجه بسیار خوبی هم همراه بوده است.

تمام بیماران آندومتریوز شدید با درگیری روده و گرفتاری شدید لگنی جهت مشاوره و دریافت بهترین درمان ممکن می توانند به کلینیک دکتر یوسف فام مراجعه نمایند. برای تماس با مطب دکتر یوسف فام به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید.

[crum_button label=”مشاوره رایگان با دکتر یوسف فام” icon=”seosight-check-square” icon_position=”right” align=”align-center” color=”primary” size=”medium” _id=”882428″ link=”http://iran-colorectal.com/%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%db%8c%d9%88%d8%b3%d9%81-%d9%81%d8%a7%d9%85/|مشاوره رایگان با دکتر یوسف فام|” show_icon=”yes”]

 

4.5/5 - (2 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه
وبلاگ