مشاوره کولورکتال با دکتر یوسف فام

مشاوره کولورکتال: همانطور که در بخش های مختلف سایت دکتر یوسف فام ملاحظه کرده اید در این سایت اطلاعات کاملی در مورد انواع بیماری های دستگاه گوارش تحتانی ( روده بزرگ و راست روده ) و بیماریهای مقعدی  وجود دارد، دکتر یوسف فام در مقالات سایت خود سعی کرده اند با زبان ساده اطلاعات کامل و جامع در مورد انواع سرطان های روده ، و بیماریهای دستگاه گوارش تحتانی و بیماریهای مقعدی را از تشخیص و علائم تا درمان آن ها توضیح بدهند.

دکتر یوسف فام این امکان را برای مراجعین سایت خود در نظر گرفته اند که در صورتی که بعد از خواندن مقالات سایت همچنان ابهاماتی داشته باشند و در واقع سئوالی در مورد بیماری های مرتبط با تخصص های دکتر یوسف فام داشته باشند در همینجا پاسخگوی سوال های بازدیدکنندگان سایت خود باشند.

در صورتی که سوال شما همراه با تصویر است می توانید به آدرس info@iran-colorectal.com ارسال کنید. در غیراینصورت از طریق همین صفحه سوال خود را مطرح کنید.

مشاوره کولورکتال
مشاوره کولورکتال

لطفا سوالات و مشکلات خود را در باکس زیر بنویسید آقای دکتر در کمترین زمان پاسخ سوال شما را خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2,192 نظر در “مشاوره کولورکتال با دکتر یوسف فام

  1. سمیه ذهابی گفت:

    سلام آقای دکتر کیست هیداتیک کبد به ابعاد mm52*50*55 در سگمان vlllکبد است یه ماه دارو آلبندازول خوردم و کماکان فعال است .از شهرستان گیلانغرب استان کرمانشاه هستم ممنون و سپاسگزارم اگر راهنمایی بفرمایید و درد زیر قفسه سینه دارم

    1. دکتر حسین یوسف فام گفت:

      سلام باید با جواب سی تی اسکن تشریف بیارید ببینم

  2. محمد حسین گفت:

    سلام اقای دکتر،من یک کیست پینودال گسترده دارم .ایا میشه اونرو با روش جراحی epsit درمان کنم؟

    1. دکتر حسین یوسف فام گفت:

      اول باید معاینه بشوید اگر مناسب ابن درمان باشه بله میشه