Hemorrhoidal Arterial ligation and recto repair

جراحی هموروئید به روش HAL – RAR

جراحی هموروئید به روش HAL – RAR

جراحی هموروئید به روش HAL – RAR

درمان های هموروئید همان گونه که قبلا اشاره شد بسیار وسیع است و بسته به هر مرحله ای درمان های مختلف برای هموروئید می تواند کاربرد داشته باشد. که هر کدام با عوارض همراه هستند که کیفیت درمان را ممکن است تحت تاثیر قرار دهد. در مقاله جراحی هموروئید به روش HAL – RAR توضیحات کاملی در مورد درمان هموروئید با روش های جدید درمانی خواهیم داد.

از آنجا که هموروئیدها بافت نرمال بدن هستند برداشتن آنها که از روش های اصلی جراخی هموروئید به حساب می آمد با عوارض زیادی همراه است و مکمن است موجب تنگی مقعد و یا بی اختیاری نسبی شود.

یکی از روش های جدید برای درمان هموروئید بستن عروق هموروئیدی و فیکس کردن هموروئید ها در محل طبیعی خود است که در عین حال که بیماری را درمان می کند عوارض را به حداقل می رساند. در روش HAL – RAR (Hemorrhoidal Arterial ligation and recto anal repair) با استفاده از دستگاه HAL – RAR شرکت AMI ابتدا پروب داپلر عروق شناسایی شده و بسته می شوند و سپس در تکنیک RAR بافت مخاطی پرولاپس شده و هموروئیدهای پایین افتاده به محل طبیعی خود فیکس می شود و نه تنها خونریزی کنترل می شود، خروج توده هموروئیدال از مقعد هم برطرف شده و بعلت از بین بردن پرولاپس داخلی رکتوم دفع های بیمار بهبود پیدا می کند و احساس دفع ناقص و سخت از بین می رود.

این روش توسط دکتر حسین یوسف فام با کمترین عوارض از سه سال قبل در کشور انجام می شود، برای مشاوره و ویزیت به قسمت تماس با ما سایت دکتر یوسف فام مراجعه کنید و پس از تماس با مطب دکتر یوسف فام راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

[crum_button label=”مشاوره رایگان با دکتر یوسف فام” icon=”seosight-check-square” icon_position=”right” align=”align-center” color=”primary” size=”medium” _id=”882428″ link=”http://iran-colorectal.com/%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%db%8c%d9%88%d8%b3%d9%81-%d9%81%d8%a7%d9%85/|مشاوره رایگان با دکتر یوسف فام|” show_icon=”yes”]

 

3.6/5 - (8 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه
وبلاگ