تصویر لاپاراسکوپی پیشرفته

درباره جراحی کولورکتال بیشتر بدانیم

کولورکتال در لغت به معنی روده بزرگ و راست روده می باشد و فوق تخصص جراحی کولورکتال یکی از شاخه های فوق تخصصی جراحی است که به بررسی ، شناخت و درمان امراض مربوط به روده بزرگ ، راست روده و مقعد می پردازد.

هدف از مجزا کردن این رشته به عنوان یک رشته فوق تخصصی ، پیچیده بودن ساختار و عملکرد و همچنین تنوع و شیوع بالای بیماری های کولورکتال می باشد. این بیماریها شامل : سرطان های روده بزرگ و مقعد – انواع آبسه و فیستول های مقعدی – هموروئید – شقاق – هر گونه خونریزی مقعدی – سختی و ناتوانی در دفع مدفوع – هر گونه بی اختیاری مدفوعی – پولیپ های روده – بیماری های عفونی و التهابی روده – یبوست مزمن – پرولاپس روده (بیرون زدگی مخاط روده ) – افتادگی روده – کیست پیلونیدال (کیست مویی) و … میباشد.

امروزه پیشرفت دانش پزشکی در شناخت و درمان این بیماری ها بسیار چشمگیر است و باعث خوشحالی ماست که تکنولوژی های لیزر – لاپاراسکوپی – دوخت روده با استاپلر و همچنین روش های تشخیصی پیشرفته مانند سونوگرافی اندورکتال – ام ار ای – دفکو گرافی و سایر تکنیک های جدید را جهت خدمت به هموطنان در اختیار داریم.

[crum_button label=”مشاوره رایگان با دکتر یوسف فام” icon=”seosight-check-square” icon_position=”right” align=”align-center” color=”primary” size=”medium” _id=”882428″ link=”http://iran-colorectal.com/%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%db%8c%d9%88%d8%b3%d9%81-%d9%81%d8%a7%d9%85/|مشاوره رایگان با دکتر یوسف فام|” show_icon=”yes”]

 

4.1/5 - (8 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه
وبلاگ